^
^
Padre Pio | “Ortodoxia” Răsăriteană expusă | Dovezi uimitoare pentru Dumnezeu | A cazut, a cazut Babilonul!! | Știri | Convertire la Credinţa Catolică | Probleme & grupuri tradiționale catolice | Spiritualitate | Dicţionar Catolic |
Al treilea secret de la Fatima | În afara Bisericii nu este Mântuire | Introducere & Despre noi, & Informatii de contact | Fatima | Sfântul Rozariu | Biserica “Catolică” Vatican II expusă | What Fake Christians Get Wrong About Ephesians | Respingând pofta & impuritățile Iadului |
Conciliul Vatican II
Yves Marsaudon, mason de grad 33 din ritul scoţian, 1965: “…ideea curajoasă de libertate a gândirii… – se poate vorbi cu adevărat aici de o revoluţie care a venit de la lojile noastre masonice – şi-a răspândit magnific aripile peste acoperişul bazilicii Sf. Petru.”[1]
(O sesiune Vatican II)
Vatican II a fost un conciliu care a avut loc între 1962-1965. Vatican II a fost un conciliu fals care a constituit o revoluţie împotriva a 2000 de ani de Tradiţie şi învăţătură catolică. După cum vom vedea, Vatican II conţine multe erezii, care au fost în mod direct condamnate de foşti papi şi concilii infailibile. Vatican II a încercat să dea catolicilor o nouă religie. După Vatican II s-a încercat impunerea unor schimbări masive în fiecare aspect al Credinţei catolice, inclusiv prin implementarea unei noi liturghii.(înainte de Vatican II)
(după Vatican II)
De asemenea, Vatican II a venit cu noi practici şi opinii faţă de alte religii. Biserica catolică nu-şi poate schimba învăţătura despre alte religii sau modul în care priveşte membrii altor religii, deoarece acestea sunt adevăruri de Credinţă date de Isus Cristos. Vatican II a încercat să schimbe aceste adevăruri ale Bisericii catolice.– Cea mai specifică erezie din Vatican II –
Vatican II foloseşte acelaşi verb ca şi Conciliul din Florenţa, însă pentru a învăţa exact opusul
Conciliul din Florenţa a definit dogmatic că Dumnezeu respinge orice persoană care are un punct de vedere contrar învăţăturii Bisericii catolice despre Domnul nostru Isus Cristos sau Sfânta Treime, sau despre oricare din adevărurile despre Domnul nostru sau Sfânta Treime. Aceasta este o definiţie dogmatică infailibilă a Bisericii catolice cu privire la persoanele care au un punct de vedere ce se află în contradicţie cu învăţătura Bisericii despre Domnul nostru Isus Cristos sau Sfânta Treime (e.g., evrei, musulmani, etc.). Conciliul din Florenţa defineşte în mod solemn că cine are o opinie contrară învăţăturii Bisericii despre Domnul nostru şi Sfânta Treime (e.g., evreii) este condamnat şi respins! Notă: Conciliul nu spune că este respinsă doar părerea contrară Domnului nostru ci şi că individul (e.g., evreul) este respins. Această dogmă este înrădăcinată în adevărul pe care Domnul nostru l-a revelat în mod specific în Scriptură. “A renega” înseamnă a respinge, a nega, a lepăda. Cel care îl neagă pe Domnul nostru este respins de El. Însă în Declaraţia despre relaţiile cu religiile necreştine, Vatican II învaţă exact opusul. Vatican II a negat adevărul divin revelat din Matei 10:33, care a fost în mod solemn definit de Conciliul din Florenţa. Învăţătura Vatican II este flagrant eretică. Dar devine şi mai rău dacă privim mai atent. În cazul în care aveţi dubii cu privire la această erezie, vă rugăm luaţi în considerare următoarele:Celelalte erezii principale Vatican II
Erezii după document Vom vorbi acum despre celelalte erezii din următoarele documente Vatican II: 1. Unitatis Redintegratio – “Decret despre ecumenism” 2. Orientalium Ecclesiarum – “Decret despre bisericile orientale catolice” 3. Lumen Gentium – “Constituţia dogmatică despre Biserică” 4. Dignitatis Humanae – “Declaraţie privind libertatea religioasă” 5. Ad Gentes – “Decret privind activitatea misionară a Bisericii” 6. Nostra Aetate – “Declaraţie despre relaţiile Bisericii cu religiile necreştine” 7. Gaudium et Spes – “Constituţia privind Biserica în lumea contemporană” 8. Sacrosanctum Concilium – “Constituţia despre sfânta liturgie”Note de final pentru Secţiunea 8:
[1] Yves Marsaudon în cartea sa Ecumenism Viewed by a Traditional Freemason, Paris: Ed. Vitiano, 121; citat de Permanences, no. 21 (iulie 1965), 87; citat și de Episcop Tissier De Mallerais, The Biography of Marcel Lefebvre, Kansas City, MO: Angelus Press, 2004, p. 328.
[2] Denzinger, The Sources of Catholic Dogma, B. Herder Book. Co., A treisprezecea ediție, 1957, no. 703-705.
[3] Walter M. Abbott, The Documents of Vatican II, The America Press, 1966, p. 666.
[4] 1937 Latin Version of Denzinger, Enchiridion Symbolorum, Herder & Co.., no. 705.
[5] Decrees of the Ecumenical Councils, Sheed & Ward and Georgetown University Press, 1990, Vol. 1, p. 970.